Midagi on valesti- Päike paistab. EBA 2017

Kuna kogu blogimaailma silmad on suunatud EBA 2017 peale, siis tegin otsuse, et ma ei saa ju rongist maha jääda ning asusin hääletama.

Minult on mitmed inimesed küll uurinud, et miks ma oma Facebooki blogiga ei osalenud. Ega ma isegi ei tea miks. Ma ausalt isegi ei ole kordagi sellele mõelnud, et oleks äkki võinud. Kuid olgem ausad, kui paljud teist üldse sellest midagi teate ning kas peate seda arvestatavaks blogiks? Arvamusavaldused teretulnud.

Praegu mõeldes ma isegi ei tea, kuhu kategooriasse minu blogi liigituma peaks? Ehk seetõttu, et ma pole ennast eriliseks kirjutajaks pidanud vaid pigem nägin, et inimesed soovisid Joanna elukäiguga ennast kursis hoida. Ja ma isegi ei arvanud, et lugejaskond nii suureks paisub, mille üle mul on muidugi ãäretult hea meel.

Praegu, imelisel päikesepaistelisel päeval istcun oma neljajalgse lapsega trepil ning olen rahul. Tunnen kuidas d-vitamiin mu nahabooridesse tungib ning annab uut energiat. Olen lõbusas tujus, sest kindlasti peagi leiab see oma lõpu. Tuleb suur tuul, pilved ning mingi sadu… vihm, rahe, lörts või lumi. Seega, elagem rohkem hetkes. Eksole.

Kuna mul eriti palju aega blogisid lugeda pole, siis on mõned, mida aeg-ajalt jälgin. Neile ka oma hääle andsin.

Arvamusblogi–  Ebapärlikarp, sest see on midagi nii huvitavat ja värsket.

Pere-ja beebiblogi– Lilli. Ta lihtsalt on nii vahva ema ning isiksus. Mõnus on lugeda kuidas ta vahel isegi avastab endast jälle miskit uut ning suudab seda kõike lugejateni nii vahetult esitada Ja pealegi on tal kodus ka juulibeebi, igatahes tema blogi ma olen suhteliselt algusest peale lugenud. Lilli sa rokid!

Meesteblogist– loen ainult ühte. Henry loomulikult on selleks. Väga äge pere.

Elulised blogid– sirvinud olen mitmeid kuid hääl läks Mallule. Ja seda mitte seetõttu, et ta nagu way too kuulus on, vaid pigem, et temaga kohtudes suutis ta hetkega igasugu eelarvamused temast ümber lükata. Jah, mulle oli neid ette loetud küll..et ta on selline või selline ja on suht hull ja mida kõike veel. Aga tõsiselt inimesed, ta ongi hull!

Reisiblogidest sai hääle- Birgitkool

Fotoblogidest– Igatahes Fotoraadile 10 punkti! Väga lahedad lahendused ja ideed.

Tervuse-ja trenniblogidest– paljasporgand

Saigi vist kõik minu poolt nende blogidega. Kes pole veel hääletanud, siis eba.marimell.eu  saab seda teha.

Aeg näpud jälle mulda pista.

blogging-birds

 

Autor:

Minu puhul on tegemist 28 aastase naise ja emaga. Olen teekaaslane oma mehele ning ema ühele kõige kaunimale tütrele Joannale, kes võitleb raske elusaatusega- sündinud raske ajukahjustusega ning nüüdseks avastatud geenirikkega piiga. Siin blogis kajastangi just meie elu koos erilise tütrega ning palju muud.

One thought on “Midagi on valesti- Päike paistab. EBA 2017

Lisa kommentaar

